Benim bebeğimin de uzayan sarılığı vardı, ilk gittiğimizde doktor 2 3 saatte bir besle dedi. Bi dahaki gittiğimizde sarılığo düşmüştü doktora dedim ki mama yiyince 3.5 saate uyanmıyır bazen artık zorlamana gerek yok 5 saate kadar kendi acıkmadıysa durabilir dedi bana da. Bebeğim 1.5 aylık