Kızlar uzun suredir saç boyamiyorum ama yıllardır istediğim bir saç var. Benim rengim orta kestane . Ben saçım kahve olsun istiyorum . Ama her kahve boyadigimda illa bir kızıl illa bir kötü ton oluyor. Ben soğuk kahve bir ton istiyorum. Kuaföre gitmesi istemiyorum. Var mı bilen kizilsiz kahvenin soft kahvenin yöntemini bilen