QueenMommm bende ilk yapmaya başladığında endiselenmistim ama hemen hemen çoğu bebek yapıyor bunu kuzum zaten çok fazla seçenek yok ya başı ağrıyordur dislerden dolayı ya da uykusu gelince yapmaya başlamıştır zaten calpol vermişsin herhangi bir ağrısı varsa inşallah geçer birdaha aynı şekilde tekrarlamazsa ağrıdan olduğu da ortaya çıkmış olur hem