Efna canım ishalde bişey yapmıyorlar zaten kanlı ishal olmadığı sürece. Bol su içmesi yeterli. Benim 1 yaş bebeğim de bi haftadır ishal kusmayla başlamıştı daha dünden beri normale döndü ishali. Serum bile takmadılar su içirebiliyosanız yeterli diye probiyotik verdi sadece. Zaten ishali küçük bebekler 1 hafta 10 günde ancak geçirebiliyo. Hiç bişey yemedi iyice zayıfladı sadece su içti şimdi yeni açılıyo iştahı. Böyle olabiliyo yani yine de takipte olun tabi 🌸