4 yasina girecek kızım dogdugundan beri aglak bi bebek ama masallah surekli aglama halinde bu ara bu sendrom falan degil ben anlamıyorum artik surekli herseye ama herseye hic birseyden mutlu olmuyor asla ne oyuncak oynar ne kendi kendine bisey yapar ki uyurken bile saat başı agliyor uyaniyor surekli huzursuz neden olabilir ben artik anlam veremiyorum yaşayan varmi bu durumu