efeninannesi4207 hastaneden çıkarken muhtemeln 2200-2300 arasıdır. Yani 500-600 gr almış. Az değil aslında ama Belki sütünüz yeni yeni gelmiştir. 2. Ay olmadan bence tekrar bi tartı için gidin 1,5 aylıkken. O zaman belli olur.
Güzel emiyor mu ayrıca? Benm kızım ememiyordu 1 haftada 600 gr vermişti. Kilo alma kısmına geç başlamıştı doktorda farkettiği için hiç sorun yapmadı.