ikizannesii Kizlar yarin bebeklerim tam 2 aylik olucaklar ben sezeryanla dogum yaptim ve sezeryan yaptigim gunden beri kanamam var gecer gibi oluyor 1 2 gun sonra tekrar kanama oluyor boyle adet olur gibi degil , ama goz ardi edilicek kadarda degil bu durum normal mi 40 muaynesi icin doktorum cagarmisti ama ikizlerim oldugu icin gidememistim sizce doktora gidiyimmi yoksa normal mi ?
Srpzngn ikizannesii ben de sezeryan+myom ameliyati olmustum 2 ay surdu kanamam,sonlarda bazen az bazen cok oluyordu normal demisti ama siz yine de hemen gidin bence.Herkesin ayni olmaz tabi