Sultan60 benimki de 11 aylık 9.ayindan itibaren odasına yer yatagi yaptım.uyutuyorum ve kalkıyorum yanından geçerken 3 gibi uyanıyor yanında uyuturken genellikle bende uyuya kalıyorum.besikte yatarken sağa sola çarpıp uyanıyordu.genis Bi yer yatagi yaptı annem.simdi yuvarlanıp duruyor ama 3 e kadar çok şükür uyanmıyor