ruveydaensar Mervealpiko aa bırakıp gitmek mi ne münasebet 😂asla ve kat’a bir başına bırakamıyorum ne yemek ne temizlik hatta bazen öyle oluyor ki su bile içmeye fırsatım olmuyor ha uyudu ha uyayacak kalkmayım şimdi uyursa uyusun diyorum ama bi türlü uyumuyor. Huy mu artık bi sıkıntısı mı var anlamıyorum
Agustosbocegii ruveydaensar bizimki dün iyiydi gündüz gayet güzel emdi uyudu sürekli. Ama bugün anamızı ağlatıyor yine uyumuyor
ruveydaensar Agustosbocegii ben bazen insan sinirlenmeye başlıyor istemsizce deyince eşim daha neler o küçücük çocuk sanki bilerek mi yapıyor diyordu. Bugün ben yemek yapacam sen ilgilen biraz diye verdim geldiğimde çocuğa kızıyordu 😂😂😂 insanın sinirleri yıpranıyor
dondurmamkaymak Alperin_annesi hangi gaz damlası kullandınız. 27 günlüğüz aynı şeyi haftalardır yaşıyoruz
Alperin_annesi dondurmamkaymak canım biogaia akşam saat 7de 5 damla, nurse harveys şurup kullandık birde sabah 10 da falan veriyordum onu, durmadığı günlerde doktor 4 kez verebilirsin demişti gaz şurubunu ama ben ikisini dönüşümlü vermiştim yeterki olmuştu.
cansuacioglu Agustosbocegii yaa nasılda birebir aynı yaşadıklarımız benimde 20 günlük bebeğim ve aynılarını yaşıyorum
Agustosbocegii cansuacioglu bu bebekler neden böyle hep anlamadim dün akşam 7 den 12 ye kadar uyumadı suan da da oyle yatiriyorum uyaniyo yarım saat uyuyosa uyuyordur hemen uyanıyor
cansuacioglu Agustosbocegii inan aynı durumdayız bende ağlıyorum artık bir yeri mi ağrıyor karnımı doymuyor gerçekten çıldıracam elden bişey gelmemesinden
cansuacioglu Agustosbocegii evet ilk ne yaptınız ağlama krizleri hiç azalmadı bende artık ağlama krizine girdim annem 2 gün önce dönmek zorunda kaldı ben bulunduğum şehirde yalnızım ne yapacağımı şaşırdım artık bir derdi var yoksa bu kadar ağlamaz yaaa😢😢
Mustafam-elifim Agustosbocegii yanlız değilsin kardeşim 🤦bizde 19gunluk olacaz yarın doğduğundan beri gazlı az aglasada çıkarıyor gece 3 saate bı kalkıp emiyor ama gündüz imkanı yok sallıyorum uyur gibi yapıyor bırakınca aynı 3 gündür böyle
Agustosbocegii Mustafam-elifim Senanur00540 winterwitch cansuacioglu Çoğu kişi yaşıyor bunları demek ki neler yapiyosunuz peki nasil sakinlestiriyosunuz damla vs kullanan var mı aranızda
Senanur00540 Mervealpiko ayy benimde bebeğim 55 günlük tam olarak bugün aynısını o bana yaptı ben de korktum neden uyumuyo diye yanliz değilmişim gazını cikariyom altını değiştiriyorum doyuruyorum anlam veremedim neden böyleler yaa kötü bisey olmasın da önemli değil
winterwitch Agustosbocegii 27 günlüğüz bugün saatlerdir uyumuyo kucağımda uyuyor yatağına koyunca uyanıyor. Ağlıyor ayaklarını karnına çekiyor. Gazı arttı. Gaz damlası başladık proniyotik içiyo ama çok mızmız bugün bende başka şeylere stres yaptım bugün sanırım o da etkiledi. Ne yapacağımı şaşırdım…
Mustafam-elifim Agustosbocegii ben nurse haeveys kullanıyorum ve kendimde rezene ve günde iki bardak kimyon çayı içiyorum faydasını görüyorum yani gazını cikariyor ama işte çıkarana kadar bı 5 dk bana ecel teri döktürüyor karnını zeytin yağıyla ovuyorum sirtinida ayak altında ve ayaklarını sıcak tutuyorum kendimde çorap patikleyim kizimada Çıray patik ve tulumu n ayakalrida var
Senanur00540 Agustosbocegii ben sürekli damla kullanmıyorum arada kullanıyorum iyi geliyo metsil damla kullanıyorum faydası da var
Seydaisik Agustosbocegii Benimde kızım bugün 1 aylık oldu son 5 gündür sabahın 5-6 sında uyuyor ağlıyor emmiyor çok huysuz sanırım geneli böyle bebeklerin 🥺
Agustosbocegii Seydaisik evet ya yenidoganlarin genelinde var bu şekilde problem. Ben bi ara dedim sicaktan mi acaba diye izmir de oturuyorum ama yok ondan değil yani
Agustosbocegii Mustafam-elifim bende rezene tüketiyorum ama faydası oluyo mu bilmiyorum. Aslında gazını çıkarıyor ama dediğiniz gibi bi süre ecel teri döktürüyor