Kızlar bugün ilk gün odasını ayırdım bebeğimin 18 aylık neye dikkat edeyim tecrübeli olanlar yardımcı olurmusunuz gece ağlarsa yanında uyuyayımmı yoksa sakinleştirip çıkayımmı odadan kapı açmayı biliyor ama korkarmı kapısını açıkmı bırakıyım nasıl yapmalıyım ?