Drana Bebeğim bikaç gündür en küçük fırsatta bile yüzüstü dönüyor ama sonra sinirlenip ağlıyor.Daha öncede dönüyordu fakat bu kadar sık değil.Şu an 3 aylık tam.Bu durumu yaşayan var mı? Ağladığında ne yapmalıyım müdahale edip almalı mıyım? Çok ağlıyor bu arada sinirleniyor bayağı sonrasında sakinleştirmek çok zor oluyor.Bıraksam almasam bi müddet sonra susar mı başına gelen var mı?
Deletedmom113 Drana nadil.donmesi gerektiğini gister kucagina alma cnm sağa sola yavastan cevir o alisir
Burcu35 Drana Döndüğünde önüne ses çıkaran oyuncaklar koy canım yada ayna koy kendisini görsün o şekilde oyunlarla alışıyorlar
Reykzy Drana hemen kucagına alma yanına gidip o şekildeyken sakinleştir oğlum yüzüstü rahat uyuyor bitek sırt üstü uyuya kalınca dokunmuyorum ama çığlık çığlıga uyanıyor yanına gidip ellerini tutup konuşunca sakinleşiyor
Deletedmom113 Drana evet cnm işte dedigim şeyde yüz ustu dönüp ağladığında srnde drstekleyip yan çevir onu o sekilde yaparak aliasacak
Zeydeymen Benim oğlumda öyle dönüyor ve ağlıyor emeklemek istiyor yapamıyor o yüzden mi diye düşündüm bende