R_y_M 5 ay 27 günlüğüz 2 numarya ne zaman geçicez tam 6 ayda mı sadcee mama kullanıyoruz ek gıdaya yavas yavas geçtik
TheBaby R_y_M 6.ayda ama direk geçiş mama reddine sebep olabiliyor ben yaşadım. Tadı farklı çünkü. İlk gün 180cc yapıyorsanız mesela 1 ölçek 2 numaradan katın. Ertesi gün 2 ölçek sonra 3 ölçek olarak bu şekilde tamamen 1 numarayı azaltarak 2 ye geçin.
R_y_M Lulemom tadları farklı mı cidden aptamil kullanıyorum zaten o tatlı daha da tatlı olmaz inşallah