semasi17 biz 14 aylığız. 1 yaş aşısını yaptırdıktan 2 gün sonra ateşi çıktı. 11 aylıkken yürümeye başladı. Anne, baba, ver, al, dede, nene, bitti, su diyor bir de herşeyi parmağı ile gösterip ıhh diyor 😂 Günde normalde 4-5 kere yemek yerdi. Ana ve ara öğün olarak ee tabi bir de emiyor. 1 aydır işe başladım babaannesi bakıyor ve pek birşey yemek istemiyor. Diş zamanı hele hiç yemek yemiyor. 10 tane dişi var.