Ben oldum ameliyati, bebegim yaklaşık 3 aylikti o zamanlar. Kapali ameliyat oluyorsunuz ve anestezi alıyorsunuz. Bu yüzden en az 72 saat kadar sutunuzu sagip döküyorsunuz. Ameliyat sonrası cok hafif agriniz oluyor ama ataklardaki ağrının yanında solda sıfır kalır. 1 ay kadar gaz yapabilecek şeyler yemiyorsunuz ya da mideyi ve karaciğeri zorlayacak şeyler. Yani hafif bir pehriziniz oluyor. Benim doktorum en az 4 ay bebegimi kucaklamamam gerektiğini söyledi. Yani en fazla 2 kg kadar taşıyabileceğimi söyledi cunku yeni doğum yaptığım için dikis yerlerinde fıtık olusabilirmis. Ben 1 ay kadar bebegimi hic tasımadım. O dönemi ailemin yanında geçirdim. Annem altını temizleyip, banyosunda yaptırıyordu. Emzirmek için emzirme yastıkları cok iyi is görüyor eger yoksa yastık ile bebeginizi alttan destekleyebilirsiniz. Antibiyotik kullanmi olacak, doktorunuza bildirin emziriyorum diye ona uygun Antibiyotik yazsınlar. Gecmis olsun size şimdiden. Emin olun ameliyat tek kurtuluş ve artık ataklar yok, yerleri tirmalamalar yok.