Winner Hanımlar sezeryan göbeği maalesef gtmedi. Hala şiş duruyo. Yemek yesem su içsem daha da şişiyor. Kızım 2 yaşına girecek. Aynı şeyi yaşayan var mı. Çözüm nasıl buldunuz
serebro Winner ayni ya. Eski kiloma düştüm ama hala göbek aynı biraz fazla yesem 7 aylık gebeler gibiyim😑
isimsiz___ Winner sımsıkı bi korse hergün takın sadece gece ve bi yere gidince çıkarın 2 3 düzenli kullanınca inceltiyor