Kızlar iyi akşamlar geçen cuma 2. Ay aşılarımızı ve ilk doz rotarix aşımızı aldık ebemiz huysuzluk ve ateş 2-3 gün sürer dedi ama çok şükür ateşimiz 37 den yukarı çıkmadı ama şuanda çok huysuzsuz ve ateşimiz 37 emdiğini kusuyor sürekli ağlıyor başına gelen var mı etkileri bu kadar uzun sürer mi ?