Kızlar sütüm var ama ek olarak sabah akşam mama veriyordum mama değiştirdim sma comfort kullanıyordum ondan iki kutu bitirdik onu güzel içiyordu hipp deneyim dedim daha kaliteli dediler hipp asla içmedi daha sonra sma comfort aldım bu sefer bunu da içmemeye başladı mama içiremiyorum napcam bilmiyorum biberonu verdiğim an ağlamaya başlıyor ama emzirdiğimde emiyor nasıl verebilirim sürekli emdiği için bazen sütüm çok az geliyo oda huzursuz yapıyor geceleri daha derin uyumasını istiyorum bu arada bebeğim 56 günlük napmam gerekiyor şırıngayla denedim yine içmiyor 🤦🏻♀️🤷🏻♀️