Selam kızlar 6 aylık Bi kızım var 5 aylık olana kadar sesi çıkmazdı bebeğimin. Karnını doyurur altını alırdım kendiliğinden uyurdu. Ama şu son 1 aydır anam ağladı gerçekten. Uykuya direniyor , emziriyorum ağlıyor, sütüm yetmiyo diye düşündüm mama da verdim yine olmadı yine ağlıyor. Ek gıda alıyor gayet iyi. Çiş kakada da sorun yok. Anlamıyorum bebeğime ne oluyor sabahtan akşam 9 a kadar sürekli ağlıyor. Kucağıma alıyorum sakinlesiyor biraz ama Bi çocuğum daha var ikisini de tek bakıyorum. Ev işleri de malum bıraktığım anda kıyamet kopuyor. Artık kafayı yemek üzereyim çok başım ağrıyor. Var mı başına gelen lütfen Bi çözüm Bi öneri çok yoruldum gözaltılarım morarmış resmen yorgunluktan