Edaa28 Merhaba kızım 18 aylık kan verdik rutin ve nötrofili 250 çıktı neden böyle ? Ne yapıcam ? 😭😭 Hematoloji bölümüne gittik kan aldılar tekrar çok korkuyorum ..
Basak23 Edaa28 Merhaba geçmiş olsun bizim de nötrofil değerimiz düşük daha kesinleşmedi ama maalesef ki immün yetmezliği yüksek ihtimal sizin nasıl oldu baya olmuş post açalı?
Busragokceberra Edaa28 Doktora bir sorun bağışıklığı kuvvetlendirmek için probiyotik kullanabilir misiniz iyi gelir diye düşünüyorum geçmiş olsun