isimsizbiranne çok üzülüyorum çok hızlı büyüyorlar hepyeni kıyafetler eskimeden olmamaya başlıyor yeni kıyafeteler deseniz ateş pahası her yaz kış dolaptan alıyorum valla oğlumun olmayanlarını da satıyorum çok uygun fiyata vericem ihtiyacı olan varsa görüşebiliriz
Busragokceberra isimsizbiranne https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Busragokceberra isimsizbiranne Canımız annemiz il bilgisi de alabilir miyim bir de fiyatlarını yazar mısınız 🌹
TOSPAMMM17 isimsizbiranne 9-12kışlık ve 12-18kışlık varsa fotoğraf ve fiyat öğrenebilir miyim canım gerçekten dediğin gibi çabuk büyüyorlar ve dışarda çok pahalı
Laden Kullanıcıları farklı uygulamaya yönlendirmek yasaktır. resimleri buraya yüklemelisiniz🌺 Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
isimsizbiranne Laden tamam da burdan nasıl satış işlemi yapacağım onu anlayamadım satış uygulaması mı burası :(