[silindi] Miraymahramli bebeğinizin bacakları tombişse 3 numara takabilirsiniz benim bebeğimin biraz tombiş vücuduna göre sanki tüm kilo baldırına gitmiş gibi o yüzden o kilodan beri 3 kullanıyorum
AyseAlyamm Miraymahramli canım 2 numara kullanabilir ama sen daha iyi bilirsin gözlemleyerek bacaklarını bez sıkıyor mu kaka çiş tasma yapıyor mu ona göre seçimi yap
Cennetinsusu Miraymahramli Bebeğinin bacaklarına iz yapıyorsa, çişini vs taşırıyorsa. Kullandığın bezin büyüğünü almalısın. 🌸
Elifsaresmom Miraymahramli benim kızım da 1 aylıkken tam 4 buçuk kiloydu ve tam 1 aylıkken Premium care 2 numaraya geçtik