Cik BSG2308 bende kullanıyorum memnunum baby me almıştım bir ara o kokuyo parfümlü gibi mesela nenkadar dırularsam durulayayım çıkmıyo sanki unı babyde öyle bişey yaşamadım kokusu yok iyi çalkalıyorum
GSevilay65 Eşim stok aldığı için kullanıyorum çok da memnun değilim açıkçası çok iyi durulanmasi lazım
Serapsfb 079aslankuzusu tabii hergun biberonlari sicak suda bekletiorum mikrobu kirilsin diye sonra da yıkıyorum
GSevilay65 BSG2308 normal biberonun kenarlarında mama kalio sanki biberon temizleme fırçası kullanıyorum bide
Cik BSG2308 biberon temizleme fırçasına sıkıyorum köpürtüp elimle fırçayla şişeyi yıkıyorum önce soğuk sonra sıcak suyla çalkalıyorum duruluyorum🤷🏻♀️