Kizlar merhaba,
Kolik bebegim icin 4moms aldim ama o kriz esnasinda durmuyor diger zamanlar duruyor. Kolik bebek anneleri ve 4moms kullananlar sizlerde durumlar nasil merak ediyorum ne zaman kullaniyorsunuz? Bebekleriniz kriz sirasindanustunde duruyor mj? Yardimci olursaniz cok sevinirim.