Bazılarınız şimdi kızacak ne alaka diyecek ama oğlum emmeyip mama yediği için bakımına babası başkaları dahil oldu ben illa şart değildim her zaman hiçbir zaman yabancılamadı beni aramadı. Alt üst değiştirme krizlerinde inatlaştığımız için 2-3 aydır iyice babacı oldu insan üzülüyor beni görünce sadece ağlıyor babasını görünce bana asla gelmiyor kucağıma alınca bile ağlıyor şimdi sakatlığımdan sebep kucağıma da alamıyorum çok soğuk aramız annesi olduğumu bildiğini bile sanmıyorum çok üzülüyorum… bebeği böyle olup düzelen var mı?