Zelalyng
En çok kafaya taktığım şey çatlaklarım
Dilan polat güzellik merkezler iyi diyorlar fakat 6. Aydan sonra tedavi yapıyorlarmış
Ben yaplarla düzelme olacağını sanmıyorum çünkü gebelikte kullanmadğım krem ve yap kalmadıbacaklarım ve karnım çatlak dolu 🥺