Merhabalar anneler ek gıdaya 5.5 ayında başladık bu zamana kadar ne verirsem yedi çok şükür elhamdülillah sevdi de kiymayi yemio sade kıyma vermiorum yanında patates püresi yapiorum yada taze fasulye kıymalı yapiorum ama yok kıymayı sevmio et yio :) eline de verioeum koca eti ağzına goturuo ama şu kıymayi yemio kustu bugün bende vermedim yoğurt pirinç pilavı verdim yedi midesini toparlasin die verdim pilavı sevio herşeyi sevio anlamadm ne önerirsiniz ne yapmam lazım nasıl sever köfte yapiom yio bu arada ❤️🧿 kıyma sogan pişiriyorum yemio