Ben e ebebekten bebek suyu veriyorum kızım çok seviyor gerçekten tadı çok hafif bir deneyin isterseniz birde benim kızım ne emzik ne biberon tuttu bende alıştırma bardağından korkuyordum çekmezdi ağzından atardı çünkü ama mamajonun alıştırma bardağını aldım çok seviyor kendi tutup içiyor 8 aylık şuanda