Merhaba kızlar benim 12bucuk aylık ikizlerim var erkek olan bebeğim çok iyiydi ismine tepkisi vardı göz teması çok fazlaydı 1 yaş aşısı vurduğumuzdan beridir dalma sorunu yaşıyo mesela ç
Elinde birşey varsa bana bakmamaya başladı dalmaları var neden olabilir başına gelen varmı?