Deletedmom_1 Bebeğim ortalama ne zama dicek anne ya da baba çok merak ediyorum 🤭 sizin bebekleriniz ne zaman dedi?
Deletedmom_37 Deletedmom_1 ya şu beş aylıkken 6 aylikken dedi diyenler onlar babildama anlamlı şekinde anne baba demesi farklı
BalBademmmmmm Deletedmom_37 Katılıyorum 5 aylık çocuk ne bilsin baba kelimesinin ne anlama geldiğini 😂😂
Derinnn0 Deletedmom_37 mesela benimkide ağlarken anne diyo sanki ama üstüme alinmiyorum çünkü ağlama sesi o 😂 4 aylık
Zlm Pikapikapikacuuu benim kızımda 4 aylıkken anne demişti ama bilinçli olmuyo tabi hatta biraz büyüyünce anneyi sevgi sözcüğü zannetti bir süre ben onu annem diye seviyorum diye bebeklerine sarılıp anne derdi 11 aylık civarı benim annesi olduğumu ogrendi o zamandan beri bana anne diyo
Pinky35 Baba çok erken dedi 10 aylık da anne dedi şu anda 23 aylık çok şükür konuşuyor herşeyi söylüyor 😌🤲🏻
Zezemeze 8 aylıkken anne 9 aylıkken baba dedi. 4 aylıken babıldama yapar anca kelime söyleyemez bilinçli olarak bazıları neredeyse 40 ı çıktı konuştu diyecekler 🙄