Dygnr Evimiz şuan 25 derece gece 1 derece daha düşüyor uzun kollu giydirsem bunalır gibi kısa kolluyla sabaha kadar kolları buz gibi oluyor battaniye altındada tutmuyor kollarını. Siz kaç derecede nasıl giydiriyorsunuz?
Tospikcik Dygnr 25.6 derece mesela şu anda, uzun kollu tulum giydiriyorum bir kaç akşamdır. Üstünü asla örtmüyor çünkü, geceleri üşür gibi geliyor. Sabaha karşı iyice serin oluyor gibi hissediyorum