Buket_aliismail bebegim sizin bebişe göre daha cok kucuk aslında. 6,5 aylık. Asla ev işi yapamıyorum 😞 sürekli beni yanında istiyor, uyurken bile. Eğer o uyurken yanına uzanırsam, gündüzleri biraz daha uzun uyuyabiliyor. Ama böyle olunca ben hiç bir şey yapamıyorum. Yanından kalkınca da gündüz uykuları anca 30 dk sürüyor. Çıkmazdayım 😞