Kızlar, depresyon hastası olan var mı aranızda? Benim oğlum doğduktan sonra başladı, tedavim bitince ilaçları bırakınca hastalığım tekrarlıyor o yüzden hep ilaç kullanıyorum. Merak ettiğim şu ;ileride 2. Çocuk düşünsem antidepresan kullanmam yasak dimi? İlaç kullanamazsam, tek çocukla kalmayı düşünüyorum çünkü.