Sia aayysseee herşeyden öte göz yanması yapar. Yani hiç olmadı sadece gözü yanmasın diye Dalin kullanın. Neden bırakacaksınız ki
YgmrEla aayysseee çok güzel bir soru☺️ büyük kızım 7 yaşında, hala Dalin şampuanla yıkanıyor. Kızım bile diyor ne zaman senin şampuanla yıkanırim, bilmiyorum ki 😁
aayysseee Perilice20 1 yaşında daha çok küçük😂 ama ben ilerisi için sordum merak ettim öyle aklıma geldi😂
aayysseee Sia yoo bırakmayacağım benim ki zaten daha çok küçük ben sadece ilerisi için merak ettiğim için sordum😃😃
Morningstar YgmrEla yum gözünü dediğinde aç diyene kadar gözünü yumuyorsa yıkanabilir bence kıstas bu olmadı küçük kardesimde öyle yapmıştık 😊 aayysseee
YgmrEla Morningstar ya evet, Dalinle yikandığı halde, gözünü yumuyor😁 aslında normal şampuanla da yıkanabilir de, ne biliyim yılların alışkanlığı. Giysilerini bile daha yeni yeni kendi çamaşırlarımizla yıkıyorum, hep ayrı yikiyorum, deterjanı bile ayrı 😁
Aysubtin01 aayysseee kızım 4 yaşına girecek hala bebek şampuanı yla yıkıyorum çünkü çok gözünü açıyor daha da kullanırım büyük ihtimalle
Irmakprensesinannesi aayysseee bebeklik geçtin çocukluk çağında da kullanırım kuzenimin kizi 6 yaşında hala Johnson baby kullniyr muhtemel 9 10 yaşına kdr kullanırım şuan 13 ayligiz hala kndim bile bebek sampuanini yla yıkandıktan oluyor