aysen1405 Şurup içmediği için doktor antibiyotik iğne verdi 2 gündür vurduruyoruz kakası aşırı yeşil renk ve baya cıvık. Daha önce başına gelen var mı normal bi durum mu? Yarın dr sorcam ama yaşayan anneler varsa bi yazsın lütfen
Esraaa55 aysen1405 antibiyotik den sonra bebeklerde oluyor o die bılıyorum probiyotik kullanjn cok gecmiş olsun
Burcu_cadir34 Benim oğlumda 2 aylıkken başladı Yeşil kaka yapmaya doktora sordugumda normal demisti suan 3 sylik hala aynı RSV aşısı olcaz pazartesi yine sorucam