Kızlar 3.5aylık bebeğim var bugün test yaptım tek çizgi çıktı 2-3saat boyunca sürekli baktım ama yoktu sonra çöpe attım çöpte üstüne bir şeyler gelmiş bi daha baktım idrar T yazan yere kadar gelmiş ve sanki orda bi hayalet çizgi oluşmuş aklım çıktı çok ağladım sonra dışarda biraz bekledi ve kayboldu orası bembeyaz oldu hatta ben inanmadım testin içini de açtım bembeyaz neden oldu aklımı oynatacağim de