b0ncuk Bebeğim 9 günlük göğüs ucumu tutamadığı için silikon göğüs ucu kullanıyorum ama bırakmak istiyorum meme reddi yaşamaktan korkuyorum ki benim göğsümü tutmak istemiyo şuan tecrübeli anneler yardım edebilir mi bıraktıran varsa nasıl yaptı
Lulemom b0ncuk yoo hiçte meme reddi yapmıyor. Ben 3 ay kullandım. 3 ayın sonunda bebeğim kendisi istemedi. Ben taktıkça o çıkarıp attı öyle emdi. Öylelikle de bırakmış olduk. Takılma hiç. Normal emzirmeden bi farkı yok. Emsin de nasıl emerse emsin boşver
Miniminnakbebe b0ncuk daha çok yeni siz şu emzirmeye odaklanın zamana bırakın. Ben 2 3 ay kullandım bi anda kendi kendine bıraktı belli olmuyor am abırakması çok zor dğeil diye biliyorum. Şu an inatlaşmayın bırakın emsin 😊
Eylulada01 Acele etmeyin benim kızımda 3 ay silikon UCLA emdi hicde meme reddi yaşamadım. Sonra arada silikon ucu çıkarıp denedim başlarda istemedi sonra alıştı. Sağ tarafı normal solu silikon UCLA devam ettik bir süre. 2 haftaya onuda bıraktı
b0ncuk Miniminnakbebe baştan bırakmazsa hiç bırakamaz diye düşündüm galiba. Cevaplar içimi rahatlattı teşekkürler🌼