Birberenannesi bebeğimle 2 kış gördüm ikisinde de tulum aldım. Tulumlar sadece ağır kışlık olarak yok mevsimlik yazlık bir çok tulum cesiti var. He ben gene yanına bı battaniye koyuyordum puffy battaniye yapmıştım çok seviyordu oğlum sadece sarılmak için istiyordu veriyordum. Ama onun haricinde bence zaten dönen bebeklerin çogunda tulum en uygunu çünkü bir kere dönse üstü açılıyor onu devamlı takip etmek için dakika başı kalkıp bakmak lazım ki bide güvenlik boyutu var işin.