Emine6565 Bebeğim 22 günlük ateşi vardı ateş düşürücü parol şurubu verdim sonradan kustu neden acaba hata mı ettim ama doktor vermişti kullanan var mı böyle
Birberenannesi Emine6565 20 günlükken kızım covid oldu calpol verdim günde 4 defa hiç bişey olmadı canım
Metesmom Emine6565 Özellikle yenidoğan döneminde ateş önemlidir, hala yüksekse doktora götürmenizi tavsiye ederim.
Emine6565 Birberenannesi gaz için metsil damla vermişler onuda korkuyorum kullanayım bugün iki defa kullandım ama içim rahat değil
Birberenannesi Emine6565 gaz için ben günde 3 defa 7şer damla Colinox kullanıyorum 3 günlükten beri. Gaz sancısı olduğunda o ağlamaları dayanamıyorum çözümü varken neden kullanmayalım ki. Ağlasa daha kötü bence hiç dayanamıyorum.