Henna1327 Kızım 4 aylık sürekli parmak emerek uykuya geçiyor. Azıcık uyanınca hemen yine parmağına sarılıyor. Bir zarar var mı veya nasıl bırakabilir? Emzik tutmuyor.
Cemre_-53 Henna1327 vallaha bizde o durumdaydık 11 aylık hala parmak emmesi var bırakmadı bir türlü zamanla bırakır diye umuyorum
Henna1327 Bir zararı olur mu biliyor musunuz? 2 yaşına kadar normal kabul ediliyor diye okumuştum. Parmağını sündürecek mübarek cuk cuk cuk.