Yeniesyenianne Emzirme derdinizi yakınen anlıyorum. Şu ayda tek derdiniz de bu olabilirdi allah hastalık vermesin. Ben de kendimi çok yıpratmıştım. Şimdi bakınca çok komik buluyorum. Neden böyle bir yorum yapıyorsun diyecek olursanız bedeniniz bir şekilde bebeğinizi doyuracak. Doğanın kanunu bu. Alternatiflere yönelerek dengeyi bozan bizleriz. Dert edinip bugünkü sizi üzmeyin, kırmayın mümkünse. Annelik her an bir şeyi dert edinmekmiş. Keşke kendimize engel olabilsek. Paranoya gibi..