Ozlemm066 Hanımlar bebeğim 1 aylık ve doğduğu günden beri ishal anne sütü tek alıyor acaba neden kaynaklanıyor olabilir ?
MinikMucizeeemm Ozlemm066 Anne sütü aldıkları için zaten bebeklerin kakası hep cok sulu olur. ☺️ Kilo alımınız normal yerinde ise sıkıntı yok☺️
Murataleyna Ozlemm066 biz 5 ay 9 günlüguz bizdede doğdu doğalı ishal gibi ama kilo alimi felan çok iyi
Defne_m Ozlemm066 evet biz de 20 günlüğüz aynı şekilde doğduğundan beri ishal ben de çok üzüldüm çocuğu üşüttüm mü hasta mı ettim diye sağlık ocağına gittiğimde sordum sadece anne sütü aldığı için normal öyle olması gerek zaten dediler 😅
Gezginkisisi Ozlemm066 ishal değil, anne sütü alan bebeklerin kakaları tam olarak o kıvamda oluyor yani çok normal 🤗🤗
Ozlemm066 MinikMucizeeemm endişe içerisindeydim sürekli acaba bişeyi mi var diye içimi rahatlattınız çok sağolun 🥰
Minnakelifim Ozlemm066 bebeklerin kakalari o kıvamda olur zaten :D benimde 1 aylık bebeğim var onunda öyle