Hanımlar 50 günlük bebeğim var. Gece uykusu çok güzel 8-9 gibi uyur. Gündüzleri hareketli geciririz sık sık emer kucakta olmak ister. Burda okuduğuma göre hemen hemen herkes bu şekilde normal bi durumda. Ve ben hiç şikayetçi değilim bana hiç eziyet etmiyor.Bende sürekli onunla olmaktan ilgilenmekten mutluluk duyuyorum Ama gören insanlar sanki dünyanın sonu gelmiş gibi tepki veriyor. İlerde çok zorlanırsın/ Sana hiçbir iş yaptırmaz/ Memeni emzik yapmış emziğe alıştır/ Kucağa alışmış hep böyle olur / Sürekli kucağına alma emzir bırak yere gibi saçma sapan yorumlar yapılıyor. Anlayamıyorum bu insanlar nasıl bi şekilde çocuk büyütmüş onların bebekleri nasildi yada hiçbir duygusal bağ kuramadilar mi sadece emzirip altini degistirip birakiyolarmiydi gercekten. Ve hatta bugün biri sürekli kucagina alma kokuna alismasin sonra sensiz duramaz dedi :) Sanki bebek degilde asker yetistiriyoruz bebek yahu bu! Siz be düsünüyorsunuz bu konular hakkinda? Yeni dogmus bebeginizle iliskiniz nasildi ilk sıralar?