Merhaba anneler bebeğim 3 ay 8 günlük son zamanlar her seferinde korkarak uyanıyor sakinleştirmek istiyorum dudaklarını büzüp çok ağlıyor, uyumuyor kundak ın iki tarafından tutup sallıyoruz ancak öyle sakinleşiyor uyutmak gerçekten çok zorlaştı. Açken mama vermeye çalışıyoruz almıyor biberonu daha çok ağlıyor çok güçlükle tutturuyoruz biberonu bu dönemde bu durumu yaşayan var mı nedeni ne acaba bir bilginiz var mı?