Kızlar kızım 8 ay 3 günlük.
Her ay ateşleniyor 3 gün sürüyor ve geçiyor.
2 Temmuz
10 Ağustos
9 Eylül … Yani her ay neden ateşleniyor bilmiyorum. Sağlık ocağına götürdük tahlil filan yapıldı iyi bişeyi yok görünüyor. Acile götürdük yine diş dönemidir dediler gönderdiler. Yani yaz gününde de üşütmez dedim ama başka bir şey mi var bilmiyorum. Ben ne yapayım kızlar elim kolum bağlı artık sürekli her ay niye ateşleniyor bilmiyorum çok yoruldum.