Merhabalar hanımlar. Bebeğim 6 aylık olmak üzere. Ek gıdaya birkaç gün sonra başlayacağız. Benim göğüslerim bi anda yumuşayıp eski haline döndü, sıktığımda süt geliyor ama hep endişeleniyorum. Bu durumu 5 gündür yaşıyorum. Halbuki dolu doluydu göğüslerim. Özel bi çaba sarfetmediğim halde boldu sütüm. Öyle ki bebeğim hepsini içemediği için birini her gün sağmak zorunda kalıyordum. Geceleri iki göğsüm de çok dolduğundan birini zar zor çoğunu boşaltabiliyordu bebeğim. Sağmak zorunda kalmamam iyi oldu aslında, en azından sürekli tıkanma problemi olmaz. (Daha önce iki kere mastit oldum ve hemen hemen her gün bir kısmı tıkanıyordu) Fakat eski küçük hallerine dönmeleri kafamda soru işareti bıraktı. Yumuşak olup da boyutu değişmese bu kadar düşünmezdim açıkçası. Sizlerin nasıl annelerim? Varsa tecrübeli annelerden yorum almak istiyorum 🙏🌺