erdeminannesi12 3 gündür kullanıyorum ama onun yanında ferrum ve d vitamini kullanıyorum bağışıklığı düşük kansız olduğu için tedaviye başladık bugün iki kere ishal aşırı sıvı kaka yaptı balık yağı yapmış olabilir mi başına gelen var mıı