Kizlar bebegim 3 hafta sonra 1 yasina gircek. 1 ay erken dogdu. Surekli kucakta ama hata etmisim biraz kisitli kaldi harakrtleri. Cok guzel adim atiyor ama 2 elle tutunca. Dengesi yok yani ayakta dik durmuyo.emekleme cabasi yok. Bide yattigi yerden kalkip oturamiyor elimi tutup kalkiyor destek alip.. doktor endise edicek birsey yok diyo. Sizin yorumlar nedir. Neler yapabilirim? Bu ara calismalar yapmaya calsyrum biraz gelisti ama dusuncelerinizi fikirlerinizi merak ediyorum