defnemommm Ben hep anne meeemeee demesinin hayalini kurdum. Ama hiç memeyi seven bir bebek olmadı. Yeni doğduğu zaman bile 3 5 gün tutmadı istemedi. Zaten 3. Ayda bir başladı reddetme 8. Aya kadar inan neler yaptım ayakta emzirdim soyundum çocuğu soydum öyle emzirdim duşta emzirdim. 8. Aya gelene kadar çok yıprandım herkes çok yoruldun zorlama dedi ama ben direndim sonrasında cidden hem ben yorulmuştum hemde almak istemiyordu artık. Yani öyle memeyi sevmedi hiç. 8. Aya kadar bile gelemezdik 3. Ayda bırakırdı zorlamasaydim. Sol memeyi zaten 6. Ayda bıraktı sağla devam ettik onda da 8 e kadar gelebildim şimdi konuşmaya başladı yavaş yavaş gelip yakama memeeee demesini isterdim 😢 Çok güzel bir duyguydu emzirmek çok ağladım bırakınca bazen denedim belki alır diye ama olmadı 😢