Dilekcc
8 aylık oğlum var artık geceleri memede uyumaya bir çekidüzen verelim dedik. Bugün 3. Gün
2 gün çok zorlu geçti benim dışımdakilerde baba babanne uyuyor ama hızlı uyanıyor (her hareket edip memeyi bulamadığında) ben uyutmaya çalışınca sallıyorum olmuyor, kucakta gezdiriyorum pışpış yaparak olmuyor. Acaba aç o yüzden mi diye düşünüp biraz meme verip emmeyince çıkarıp emzik veriyorum yalancı olduğunu anlıyor en başından beri zaten emziği hiç sevemedi. (Bir şeylere batırmayı tavsiye edeceklere karşı olduğum halde son çare onu da denedim ıhh ıhh emzik istemiyor) önerileriniz varsa açığım yazacaklara şimdiden teşekkürler