Sedaaksyy 9 aylık bebeğime Bebelac mama kulliyorum 1 aydır emmeyi bitirdk malesef ilaç kullanmam gerektiğinden , Bebelac kizimi kabız yaptı çocuk neredeyse çatlayacak gibi ikiniyor , mama önerisi var mı kabız yapmayan